Република Србија
Аутономна Покрајина Војводина
Општина Врбас
ОПШТИНСКО ВЕЋЕ
Број: 06-4-13/2019-III/02
Дана: 31. јануара 2019.  године 

На основу чланова 20. и 46. Закона о локалној самоуправи („Службени гласник РС“, број 129/07, 83/14-други закон, 101-16 – други закон и 47/18), чланова 137, 138.  и 141. Закона о спорту /„ Службени Гласник РС“, брoj 10/16), члана 6. Уредбе о средствима за подстицање програма или недостајућег дела средстава за финансирање програма од јавног интереса која реализују удружења /„Службени Гласник РС“, број 16/18/, члана 5. Правилника о ближим условима, критеријумима, начину и поступку доделе средстава за подстицање програма или недостајућег дела средстава за финансирање програма од јавног интереса која реализују спортска удружења на територији општине Врбас  из буџета општине Врбас у 2019. години, чланова 14. и 61. Статута општине Врбас /''Службени лист општине Врбас'', број 26/18/ и Одлуке о буџету општине Врбас за 2019. годину („Службени лист општине Врбас ”, број 25/18), Општинско веће општине Врбас, на својој седници одржаној дана 30. јануара 2019. године, расписује

ЈАВНИ КОНКУРС

 за доделу средстава за подстицање програма или недостајућег дела средстава за финансирање програма од јавног интереса које реализују спортска удружења на територији општине Врбас из буџета општине Врбас у 2019. години

I. Расписује се јавни конкурс за доделу средстава за подстицање програма или недостајућег дела средстава за финансирање програма од јавног интереса које реализују спортска удружења на територији општине Врбас из буџета општине Врбас у 2019. години предвиђених Одлуком о буџету општине Врбас за 2019. годину (бр. 011-74/2018-I/01 од 26. децембра 2018. године, „Службени лист општине Врбас”, број 25/18), у оквиру ПРОГРАМА 14 – РАЗВОЈ СПОРТА И ОМЛАДИНЕ, Програмска активност 1301–0001 подршка локалним спортским организацијама, удружењима и савезима, Функција–810, позиција 82, економска класификација 481-дотације невладиним организацијама-спортским организацијама у износу од 31.500.000,00 динара.

 

II. Право на доделу средстава из буџета општине Врбас имају:    

  • спортска удружења, спортска друштва, спортски савези,
  • који су регистровани у АПР са седиштем на територији општине Врбас,
  • који своју основну програмску активност реализују на територији општине Врбас, ако за то постоје адекватни спортски капацитети, уколико не постоје, могу обављати своје програмске активности ван Општине Врбас, 
  • који имају чланство и обезбеђен континуиран стручно - педагошки рад, у складу са важећим Законом о спорту,
  • који су регистровани и који се налазе у систему такмичења најмање 2 године,
  • Да су чланови Савеза спортова општине Врбас,
  • Да имају програме и календаре тренажних и такмичарских активности за 2019. годину,
  • клубови који имају стручни рад са млађим категоријама (сем неких спортова где то није могуће).
  • који су се пријавили у конкурсом предвиђеном року,
  • који су оправдали финансијским извештајем наменски  утрошак по закљученом уговору о суфинансирању средстава за 2018. годину добијених Јавним конкурсом из буџета Општине Врбас,
  • који нису у поступку ликвидације, стечајном поступку или под привременом забраном обављања делатности,
  • који немају блокаду рачуна, пореске дугове или дугове према организацији социјалног осигурања,

 

III. Средства из буџета општине Врбас, намењена спортским удружењима, користе се за суфинансирање:

  1. 1. Годишњих програма - Основни трошкови клубова

1.1.Програм рада са сениорским категоријама,

1.2.Програм рада са млађим категоријама (јуниори, кадети, пионири)

1.3.Програм задовољења потреба спортских организација и грађана у области спорта на нивоу Општине Врбас – посебни програми

Задовољење потребе грађана у области спорта остварује се кроз програм  Савеза спортова општине Врбас /средства за школски спорт, средства за спорт за све.../.

  1. 2. Посебних програма - Програм спортских такмичења и манифестација од интереса за општину Врбас.

Спортска такмичења и манифестације од интереса за општину Врбас могу бити финансирана уколико њихов програм испуњава следеће услове:

  • Да се реално и објективно процењује да ће такмичење и манифестација због своје масовности и квалитета изазвати посебно интересовање по броју учесника или по броју гледалаца;
  • да је међународног или врхунског карактера;
  • да ће квалитетом учесника допринети популаризацији појединог спорта или спорта у целини;
  • да постоји гаранција о обезбеђењу одговарајућег квалитета организације;
  • да се финансира удруженим средствима и одржава на територији Општине Врбас.

Приликом утврђивања програма водиће се рачуна о традиционалном карактеру такмичења или манифестације.

Спортским такмичењима и манифестацијама од интереса за општину обезбеђује се:

  • приоритет у коришћењу спортских објеката;
  • учешће у трошковима организације такмичења и манифестација.

Средства из става 1. овог могу се доделити само за програмске активности које се реализују у текућој години и морају бити реализоване до краја текуће године.

 

IV. Критеријуми за избор програма и листе бодовања на основу којих се рангирају пријаве које се финансирају из буџета општине Врбас и начин и поступак одобравања средстава су одређени

члановима 3. и 4. Правилника о ближим условима, критеријумима, начину и поступку доделе средстава за подстицање програма или недостајућег дела средстава за финансирање програма од јавног интереса која реализују спортска удружења на територији општине Врбас  из буџета општине Врбас у 2019. години /у даљем тексту: Правилник/ и чланом 5. Уредбе о средствима за подстицање програма или недостајућег дела средстава за финансирање програма од јавног интереса која реализују удружења /''Службени гласник РС'', број 16/18/ 

 

V. Конкурсна документација

Учесник Конкурса је у пријави на Конкурс у обавези да достави:

  • Образац број 1. Предлог програма/пројекта за учешће на јавном конкурсу за доделу средстава за подстицање програма или недостајућег дела средстава за финансирање програма од јавног интереса које реализују спортска удружења на територији општине Врбас из буџета општине Врбас у 2019. години са трајањем програма и Изјавом – 3 примерка који су потписани од стране лица овлашћеног за заступање и оверени печатом на местима која су за то предвиђена        или
  • Образац број 2. Предлог програма/пројекта за учешће на јавном конкурсу за доделу средстава за подстицање програма или недостајућег дела средстава за финансирање програма од јавног интереса које реализују спортска удружења на територији општине Врбас из буџета општине Врбас у 2019. години – МАНИФЕСТАЦИЈЕ - са трајањем програма и Изјавом – 3 примерка који су потписани од стране лица овлашћеног за заступање и оверени печатом на местима која су за то предвиђена.

 

Изјава у саставу Обрасца број 1. и Обрасца број 2. гласи:

  1. Као одговорно лице подносиоца пријаве потврђујем, под кривичном и материјалном одговорношћу да су наведени подаци у пријављеном програму/пројекту истинити и веродостојни.
  2. Као одговорно лице подносиоца пријаве прихватам да Општина Врбас има право да у било које време контролише дате податке, реализацију програма и начин коришћења додељених средстава.
  3. Као одговорно лице подносиоца пријаве обавезујем се на коришћење средстава искључиво за намене за које су додељена, као и враћање неутрошених средстава Општини Врбас.
  4. Као одговорно лице подносиоца пријаве обавезујем се да ћу у року од 30 дана по истеку рока утврђеног за реализацију пројекта, а најкасније, до 31. децембра текуће године поднети извештај о коришћењу средстава са припадајућом документацијом овереном од стране одговорних лица.
  5. Као одговорно лице подносиоца пријаве обавезујем се да ће у случају утврђивања ненаменског коришћења укупних додељених средстава или дела додељених средстава, односно у случају неблаговременог подношења или неподношења извештаја из тачке 4. ове Изјаве, укупан износ додељених средстава бити враћен Општини Врбас.
  6. Као одговорно лице подносиоца пријаве обавезујем се да ће на позивницама, брошурама, осталом штампаном материјалу или на други одговарајући начин бити објављено да је реализацију програма и пројекта, финансирала Општина Врбас.

 

Документацију из члана 2. Правилника:

  • фотокопија потврде о чланству у националном гранском спортском савезу преко којег се остварује општи интерес у области спорта у Републици Србији,
  • фотокопија решења агенције за привредне регистре,
  • уговор o закупу или коришћењу спортских објеката  ЦФК “Драго Јововић”, уговор са школом или власником  у којем спортска организација обавља спортске активности, тренажни рад и одигравање утакмица, или доказ о власништву спортског објекта ако је у власништву спортске организације,
  • фотокопија књиге евиденције чланова спортске организације, уговор са тренером који обавља стручно–педагошки рад у клубу, копију његове дипломе о стручној оспособљености и копију тренерске лиценце гранског савеза у оквиру ког се спортска организација такмичи,
  • фотокопија решења aгенције за привредне регистре и копија потврде гранског савеза да се спортска организација налази у систему такмичења непрекидно од такмичарске 2016/2017. године,
  • Програм такмичарских активности за 2019. годину.
  • копија књиге евиденције чланова млађих узрасних категорија.

 

VI. Конкурсна комисија и Поступак одлучивања - избора пројекта

Поступак јавног конкурса у име општине Врбас, спроводи КОНКУРСНА КОМИСИЈА (у даљем тексту: Комисија), коју именује Општинско веће општине Врбас и коју чине председник и два члана. 

Надлежности Комисије су:

  • разматрање пристиглих пријава;
  • рангирање програма и пројеката;
  • предлагање  Општинском већу доношење одлуке о расподели средстава по Конкурсу.

Чланови Комисије дужни су да потпишу изјаву да немају приватни интерес у вези са радом и одлучивањем Комисије, односно спровођењем конкурса (Изјава о непостојању сукоба интереса), у складу са Уредбом и Локалним антикорупцијским планом за општину Врбас  /''Службени лист општине Врбас'', број 28/2018/ .

Чланови Комисије не добијају накнаду за свој рад.

 

Поступак одлучивања – избор пројекта

Комисија утврђује листу вредновања и рангирања пријављених програма у року који не може бити дужи од 60 дана од дана истека рока за подношење пријаве.

Листа из става 1.објављује се на званичној интернет страници надлежног органа и на порталу е-Управа.

Учесници конкурса имају право увида у поднете пријаве и приложену документацију у року од три радна дана од дана објављивања листе из става 1.

На листу из става 1. учесници конкурса имају право приговора у року од осам дана од дана њеног објављивања.

Одлуку о приговору, која мора бити образложена, надлежни орган доноси у року од 15 дана од дана његовог пријема.

Одлуку о избору програма надлежни орган доноси у року од 30 дана од дана истека рока за подношење приговора.

Oдлука из става 6. објављује се на званичној интернет страници надлежног органа, на порталу е-Управа и на огласној табли Општинске управе Врбас.

 

VII. Kоришћење средстава

Средства која се, у складу са Уредбом, одобре за реализацију програма јесу наменска средства и могу да се користе искључиво за реализацију конкретног програма и у складу са уговором који се закључује између Општине Врбас и корисника средстава.

Пренос средстава из става 1. врши се у складу са прописима којима се уређује пренос средстава и отварање рачуна корисника јавних средстава код Управе за трезор.

Уговором се уређују међусобна права, обавезе и одговорности уговорних страна, а нарочито: утврђен предмет програма, рок у коме се програм реализује, конкретне обавезе уговорних страна, износ средстава и начин обезбеђења и преноса средстава, инструменти обезбеђења за случај ненаменског трошења средстава обезбеђених за реализацију програма, односно за случај неизвршења уговорне обавезе – предмета програма и повраћај неутрошених средстава.

Корисник средстава дужан је да пре склапања уговора даваоцу средстава достави изјаву да средства за реализацију одобреног програма нису на други начин већ обезбеђена као и изјаву о непостојању сукоба интереса и интерни акт о антикорупцијској политици.

 

VIII. Подношење пријаве на конкурс

Пријава на Конкурс се подноси у року од 15 дана од дана објављивања конкурса на званичној интернет страници Општине Врбас www.vrbas.net, порталу e-Управа и огласној табли Општинске управе Врбас. Заједно са текстом Конкурса објављују се и Обрасци број 1. и Образац број 2. 

Пријава на Конкурс се предаје на писарницу Општинске управе Врбас сваког радног дана од 7,00 до 15,00 часова или шаље поштом на адресу:

Општинска управа Врбас, 21460 ВРБАС, М.Тита 89,

Предња страна коверте мора садржати следеће податке: ПРИЈАВА НА КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ СРЕДСТАВА ЗА ПОДСТИЦАЊЕ ПРОГРАМА ИЛИ НЕДОСТАЈУЋЕГ ДЕЛА СРЕДСТАВА ЗА ФИНАНСИРАЊЕ ПРОГРАМА ОД ЈАВНОГ ИНТЕРЕСА КОЈЕ РЕАЛИЗУЈУ СПОРТСКА УДРУЖЕЊА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ ВРБАС ИЗ БУЏЕТА ОПШТИНЕ ВРБАС У 2019. ГОДИНИ - НЕ ОТВАРАТИ.

На полеђини коверте наводи се: Назив и адреса подносиоца пријаве, назив пројекта.

Комплетна конкурсна документација се доставља у запечаћеној пошиљци, заштићеној од оштећења која могу настати у транспорту.

Благовременом доставом, сматра се препоручена пошиљка предата пошти, најкасније до истека последњег дана утврђеног рока (печат поште), без обзира на датум приспећа или првог радног дана ако је задњи дан субота или недеља или је нерадни дан, у складу са законом.

Неће се разматрати неблаговремене и непотпуне пријаве.

Програм се мора реализовати до краја 2019. године.

Након спроведеног пројекта, корисник средстава је у обавези да Општини Врбас достави Извештај о реализацији Пројекта по јавном конкурсу за доделу средстава за подстицање програма или недостајућег дела средстава за финансирање програма од јавног интереса које реализују спортска удружења на територији општине Врбас из буџета општине Врбас у 2019. години на прописаном Обрасцу број 3 најкасније до 31.децембра текуће године са документацијом.

 

  1. Праћење реализације програма

Надлежни орган прати реализацију програма за који су одобрена средства.

Праћење реализације програма обухвата:

  1. обавезу спортског удружења да обавештава надлежни орган о реализацији  програма, у роковима одређеним уговором;
  2. прегледање извештаја од стране надлежног органа;
  3. мониторинг посете представника надлежног органа;
  4. обавезу спортског удружења да омогући представницима надлежног органа да изврше увид у релевантну документацију насталу у току реализације програма;
  5. прикупљање информација од корисника програма;
  6. друге активности предвиђене уговором.

Праћење може обухватити и ревизију овлашћеног ревизора, уколико је то предвиђено конкурсним условима и уговором.

Спортско удружење односно реализатор програма је дужно да надлежном органу омогући праћење реализације програма.

  1. Сукоб интереса код корисника средстава

Спортско удружење ће предузети све потребне мере у циљу избегавања сукоба интереса приликом коришћења наменских средстава и одмах по сазнању обавестити надлежни орган о свим ситуацијама које представљају или би могле довести до сукоба интереса, у складу са законом.

Сукоб интереса постоји у ситуацији у којој је непристрасно извршење уговорних обавеза било ког лица везаног уговором угрожено због прилике да то лице својом одлуком или другим активностима учини погодност себи или са њим повезаним лицима (чланови породице: супружник или ванбрачни партнер, дете или родитељ), запосленом, члану спортског удружења, а на штету јавног интереса и то у случају породичне повезаности, економских интереса или другог заједничког интереса са тим лицем.

Сваки сукоб интереса надлежни орган посебно разматра и може од спортског удружења затражити сва потребна обавештења и документацију.

У случају утврђеног постојања сукоба интереса у спровођењу уговора, надлежни орган ће затражити од спортског удружења да без одлагања, а најкасније у року од 30 дана, предузме одговарајуће мере.

Не сматра се сукобом интереса када корисник средстава спроводи програм који је усмерен на чланове спортског удружења као кориснике програма који припадају социјално осетљивим групама или особама са инвалидитетом.

 

  1. Прерасподела одобреног износа средстава

Корисник средстава, у изузетним ситуацијама, може да тражи сагласност од надлежног органа ради прерасподеле средстава за реализацију планираних активности у оквиру одобреног програма.

Захтевом за прерасподелу средстава не може се тражити повећање расхода који се односе на људске ресурсе.

Прерасподела средстава се може извршити тек након добијања писмене сагласности или потписивањем анекса уговора са даваоцем средстава.

XII. Раскид уговора и повраћај средстава

Ако се приликом праћења реализације програма утврди ненаменско трошење средстава надлежни орган дужан је да раскине уговор, захтева повраћај пренетих средстава, односно да активира инструменте обезбеђења, а спортско удружење је дужно да средства врати са законском каматом.

За све ближе информације обратити се на телефон: 064/8859875- Срђан Станић члан Општинског већа задужен за спорт. 

 

Председник Општинског већа,
Милан Глушац

 

ПРЕУЗМИ ОБРАСЦЕ:

 

Република Србија
Аутономна покрајина Војводина
Председник општине ВРБАС
Комисија за утврђивање цена за давање у закуп пољопривредног земљишта у државној својини Број: 06-3-1527/2018-II-02 

Датум: 06.12.2018. године

На основу члана 64a става 22. и члана 64 став 6. Закона о пољопривредном земљишту („Службени гласник РС“,бр.62/06,65/08-др.закон и 41/2009, 112/15 и 80/17), Комисија за утврђивање цена за давање у закуп пољопривредног земљишта у државној својини на територији општине ВРБАС (у даљем тексту:Комисија), утврдила је почетну цену пољопривредног земљишта у државној својини на територији општине ВРБАС које је обухваћено Годишњим програмом заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на територији општине ВРБАС за 2018. годину за давање у закуп донела је :

ЗАКЉУЧАК

  1. Одређују се почетне цене закупа пољопривредног земљишта у државној својини на територији општине ВРБАС у првом кругу за укупно 139 јавних надметања, која су обухваћена Годишњим програмом заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на територији општине ВРБАС за 2018. годину и планираних за давање у закуп по класама и културама, и то:

Култура

Класа

Цена ЕУР

Цена РСД

ЊИВА

1

408,82

48.301,61

ЊИВА

2

372,03

43.954,72

ЊИВА

3

331,15

39.124,84

ЊИВА

4

294,35

34.777,01

ЊИВА

5

257,56

30.430,12

ЊИВА

6

208,50

24.634,26

ВОЋЊАК

1

408,82

48.301,61

ВОЋЊАК

2

372,03

43.954,72

ВИНОГРАД

1

408,82

48.301,61

ВИНОГРАД

2

372,03

43.954,72

ЛИВАДА

1

122,64

14.490,57

ЛИВАДА

2

111,60

13.186,22

ЛИВАДА

3

99,34

11.737,26

ПАШЊАК

1

81,76

9.660,70

ПАШЊАК

2

74,40

8.791,13

ПАШЊАК

3

66,23

7.825,15

ПАШЊАК

4

58,87

6.955,59

ТРСТИК-МОЧВАРА

1

20,44

2.414,93

ТРСТИК-МОЧВАРА

2

18,60

2.197,54

ОСТАЛО ПРИРОДНО

 

18,60

2.197,54

НЕПЛОДНО

 

 

 

ЗЕМЉИШТЕ

 

 

 

 

  1. Комисија за утврђивање цена за давање у закуп пољопривредног земљишта у државноj својини на територији општине ВРБАС је на основу табеле из тачке 1. утврдила почетне цене за свако јавно надметање које је предмет Одлуке о расписивању јавног огласа за давање у закуп пољопривредног земљиштау државној својини на територији општине ВРБАС у првом кругу, односно за укупно 139 јавних надметања обухваћених Годишњим програмом заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на територији општине ВРБАС за 2018. годину.

О б р а з л о ж е њ е

Комисија за утврђивање цена за давање у закуп пољопривредног земљишта у државној својини на територији општине ВРБАС, образована Решењем Председник општине број 06-3-857/2017-II-02 од 22.11.2017. године, имала је задатак да утврди почетну цену за закуп за свако јавно надметање по катастарским општинама на територији општине ВРБАС, које је обухваћено Годишњим програмом заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на територији општине ВРБАС за 2018. годину. Одредбом члана 64a став 22. Закона о пољопривредном земљишту прописано је да је просечно постигнута цена на последњем одржаном јавном надметању за пољопривредно земљиште у државној својини које је дато у закуп на територији јединице локалне самоуправе, а ако у јединици локалне самоуправе није било јавног надметања у претходној години, просечна постигнута цена пољопривредног земљишта у државној својини свих граничних јединица локалне самоуправе.

При утврђивању почетних цена за давање у закуп пољопривредног земљишта у државној својини, имајући у виду наведену законску одредбу, како је Општина ВРБАС имала јавно надметање за претходну агроекономску годину, просечна постигнута цена на основу тога износи 465,04 евра по хектару, односно 54.943,41 динара по хектару.

Одредбом члана 64.став 6. Закона о пољопривредном земљишту прописано је да почетна цена закупа земљишта у првом кругу не може бити нижа од 80% просечно постигнуте цене закупа по хектару, односно у другом кругу не може бити нижа од 60% просечно постигнуте цене закупа по хектару.

Комисија је у складу са наведеном законском одредбом, утврдила почетну цену у првом кругу у износу од 80% од проcечно постигнуте цене која износи 54.943,41 динара по хектару а која одговара квалитету њива 2. класе, на основу које су обрачунате почетне цене за све остале културе и класе, односно за сва јавна надметања у првом кругу која су планирана за давање у закуп Годишњим програмом заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на територији општине ВРБАС за 2018. годину.

Имајући у виду све напред наведено, одређене су почетне цене за сва јавна надметања као у диспозитиву овог закључка.

ПРЕДСЕДНИK КОМИСИЈЕ
Страхиња Мијановић 

 

 

 

 

 

 

 

 

Република Србија
Аутономна Покрајина Војводина
ОПШТИНА ВРБАС                                                      
ОПШТИНСКА УПРАВА
Дана: 01. октобра 2018. године
21460   В Р Б А С, М Тита 89
Тел/факс: 021/705-990, 021/7954-000 

На основу члана 24. Одлуке о правима на финансијску подршку породици са децом /''Службени лист општине Врбас''', број  9/2018 расписује се

К О Н К У Р С

ЗА СТУДЕНТЕ – ПУТНИКЕ РАДИ РЕГРЕСИРАЊА ПРЕВОЗА

У МЕЂУМЕСНОМ САОБРАЋАЈУ 

У складу са Законом о утврђивању одређених надлежности АП Војводине, Уговором о регресирању превоза студената из буџета АП Војводине за 2018. годину број: 142-451-701/2018-02 од 23.04.2018. године /Председник општине Врбас број: 06-3-422/2018-II/02 од 23.04.2018. године/, Општинска управа Врбас и Покрајински секретаријат за високо образовање и научноистраживачку делатност, у школској 2018/2019. години, обезбеђују средства за регресирање превоза студената у међумесном саобраћају.

Регресирање ће се вршити ОД НОВЕМБРА 2018. до ЈУНА 2019. ГОДИНЕ под следећим условима:

  1. да студент има пребивалиште на територији општине Врбас,
  2. да се школује на терет буџета и да први пут уписује годину студија,
  3. да није корисник студентских стипендија и кредита од надлежних министарстава, Владе Републике Србије, надлежних покрајинских органа управе, Покрајинске Владе АП Војводине, локалних самоуправа, Републичког  фонда за развој научног и уметничког подмлатка, Фонда за стипендирање даровитих студената Универзитета у Новом Саду и других институција, фондова и фондација, 
  4. да свакодневно путује на међумесној релацији од места становања до установе високог или вишег образовања /да није корисник услуга смештаја у студентским центрима/ или
  5. да је студенту потребно карта 12 вожњи на међумесној релацији до установе високог или вишег образовања /да није корисник услуга смештаја у студентским центрима/ или
  6. да је студенту потребна викенд карта на међумесној релацији до установе високог или вишег образовања /да није корисник услуга смештаја у студентским центрима/.
  7. 100% су ослобођени плаћања трошкова превоза:

студенти  са инвалидитетом, студенти из породице корисника новчане социјалне помоћи, студенти корисници породичне пензије, студенти из породице са троје и више деце и студенти из породице ратних војних инвалида.

  1. 80% су ослобођени плаћања трошкова превоза остали студенти који испуњавају горе наведене услове.

Потребна документација за остваривање права на бесплатне или регресиране трошкове превоза: - Потврда са факултета о упису студента на терет буџета и Потврда са факултета да студент први пут уписује годину студија и Индекс на увид, читач ел. личне карте студента /штампа података/ и лична карта студента на увид,

- Изјава студента под моралном, материјалном и кривичном одговорношћу о међумесној релацији на којој путује од места становања до седишта факултета и потреба месечне карте, викенд карте или карте од 12 вожњи,

- Потврда од стране студентског центра, односно Изјава студента да није корисник услуга смештаја у студентским центрима, одговарајућа потврда или изјава студента да није корисник студентских стипендија и кредита, Решење надлежног органа о утврђивању статуса особе са инвалидитетом, Решење/Уверење Центра за социјални рад о признавању права на новчану социјалну помоћ породици, Решење Републичког Фонда ПИО о признавању права на породичну пензију, Решење/уверење о статусу РВИ или праву на личну или породичну инвалиднину.   

- Изјава студента о заједничком домаћинству под моралном, материјалном и кривичном одговорношћу, лична карта родитеља на увид, копије извода из матичне књиге рођених за сву децу у породици и оригинали на увид, копија решења о дечијем додатку, уколико у породици живе деца из више брачних или ванбрачних заједница потребна је и копија пресуде о разводу брака, друга документација која је подобна за доказивање статуса.

У складу са чланом 103. Закона о општем управном поступку /''Сл.гласник РС'', број 18/2016/ којим је прописано: „да је орган дужан да по службеној дужности, у складу са законом, врши увид, прибавља и обрађује податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, а који су неопходни за одлучивање“ одређене податке у сврху остваривања права предвиђених конкурсом, прибавиће служба по службеној дужности.

 

Захтеви са потребном документацијом, односно подацима битним за прибављање података по службеној дужности, се подносе у ШАЛТЕР САЛИ ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ ВРБАС, ВРБАС, М. Тита 89, ШАЛТЕР БРОЈ 8. Да би се остварило право на регресирани превоз морају се доказати и КУМУЛАТИВНО испунити услови за остваривање датог права.

Сва потребна обавештења могу се добити на телефон 021/7954-088.

 

ОПШТИНСКА УПРАВА ВРБАС

Република Србија
Aутономна Покрајина Војводина
Општина Врбас
Комисија за израду предлога Годишњег програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта у општини Врбас
Број: 06-3-635/2018-II/02
Датум:29.06.2018. године

ЈАВНИ ПОЗИВ

ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА КОРИШЋЕЊА БЕЗ ПЛАЋАЊА НАКНАДЕ ПОЉОПРИВРЕДНОГ ЗЕМЉИШТА У ДРЖАВНОЈ СВОЈИНИ НА ТЕРИТОРИЈИ

ОПШТИНЕ ВРБАС ЗА 2019. ГОДИНУ

 

У складу са Законом о пољопривредном земљишту („Службени гласник РС“, бр. 62/06, 65/08 – др. Закон, 41/09, 112/2015 и 80/2017) и Правилником о условима и поступку давања у закуп и на коришћење пољопривредног земљишта у државној својини (“Службени гласник РС”, број 16/2017 и 111/2017 ), Комисија за израду Предлога Годишњег програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на територији општине Врбас за 2018/2019.годину (у даљем тексту Комисија), расписује јавни позив којим обавештава:

  • образовнe установe - школe, стручнe пољопривреднe службe и социјалнe установe да им се може дати на коришћење површина пољопривредног земљишта у државној својини која је примерена делатности којом се баве, а највише до 100 хектара;
  • високообразовнe установe - факултетe и научнe институтe чији је оснивач држава и установe за извршење кривичних санкција да им се може дати на коришћење површина пољопривредног земљишта у државној својини која је примерена делатности којом се баве, а највише до 1.000 хектара;
  • правнa лицa у државној својини регистрована за послове у области шумарства;

да доставе потребну документацију ради остваривања коришћења без плаћања накнаде пољопривредног земљишта у државној својини на територији општине Врбас за 2019. годину, до дана 31.октобра 2018. године.

Потребна документација:

  • Захтев за остваривање бесплатног коришћења без плаћања накнаде потписан од стране одговорног лица
  • Акт о оснивању установе, односно извод из привредног регистра за правно лице (не старији од шест месеци);
  • Изјава подносиоца захтева коју површину пољопривредног земљишта у државној својини већ користи без плаћања накнаде (у складу са чланом 61. Закона о пољопривредном земљишту) на територији Републике Србије.

Подносиоци захтева достављају потребну документацију из овог јавног позива, у неовереним копијама које морају бити читљиве, при чему Комисија, задржава право да у случају потребе затражи достављање оригинала или оверене копије достављене документације.

Образац захтева може се преузети сваког радног дана од 8,00 до 15,00 часова, у просторијама Одељења за пољопривреду Општинске Управе Врбас, Улица Маршала Тита, бр.89, II спрат, канцеларија 12,13,14 или са сајта www.vrbas.net .

Рок за достављање захтева и потребне документације из овог јавног позива је 31. октобар 2018. године. Захтев приспео по истеку датума одређеног у овом јавним позиву сматраће се неблаговременим и Комисија ће га вратити подносиоцу неотвореног.

Захтев са потребном документацијом се подноси непосредно на писарници општине Врбас или поштом, у затвореној коверти са назнаком на предњој страни: „Право коришћења пољопривредног земљишта у државној својини без плаћања накнаде за 2019. годину“ за Комисију за израду предлога Годишњег програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на територији општине Врбас за 2019. годину, на адресу: Одељење за пољопривреду Општинске управе Врбас, ул. Маршала Тита, бр.89. На полеђини коверте наводи се назив и адреса подносиоца захтева.

Контакт особа за све информације у вези са овим јавним позивом је Mиља Кнежевић, телефон: 0648053121, email:Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. или лично у просторијама Одељења за пољопривреду Општинске управе Врбас, Улица Маршала Тита, бр.89, II спрат, канцеларија 12,13,14.

Овај јавни позив објавити на интернет страници општине Врбас: www.vrbas.net и огласној табли Општинске управе Врбас и огласним таблама месних канцеларија.

 

ПРЕДСЕДНИК КОМИСИЈЕ
Милан Глушац

Република Србија  
Аутономна Покрајина Војводина
ОпштинаВрбас
Комисија за израду предлога Годишњег програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на територији општине Врбас
Број: 06-3-634/2018-II/02
Датум: 29.06.2018. године 

ЈАВНИ ПОЗИВ

ЗА ДОКАЗИВАЊЕ ПРАВА ПРЕЧЕГ ЗАКУПА ПОЉОПРИВРЕДНОГ ЗЕМЉИШТА У ДРЖАВНОЈ СВОЈИНИ НА ТЕРИТОРИЈИ

ОПШТИНЕ ВРБАС  ЗА 2019. ГОДИНУ

У складу са Законом о пољопривредном земљишту („Службени гласник РС“, бр. 62/06, 65/08 – др. закон, 41/09, 112/2015 и 80/17) и Правилником о условима и поступку давања у закуп и на коришћење пољопривредног земљишта у државној својини (“Службени гласник РС”, број 16/2017 и 111/2017), Комисија за израду предлога Годишњег програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на територији општине Врбас за 2018/2019 годину, расписује јавни позив свим физичким и правним лицима, којим обавештава:

  • власнике система за наводњавање, одводњавање, рибњака, пољопривредног објекта, стакленика, пластеника и вишегодишњих засада (воћњака и винограда који су у роду) на пољопривредном земљишту у државној својини и који су уписани у Регистар пољопривредних газдинстава и налазе се у активном статусу најмање три године (у даљем тексту: пољопривредна инфраструктура) и
  • власнике домаћих животиња, који су и власници, односно закупци објеката за гајење тих животиња на територији јединице локалне самоуправе на којој се право пречег закупа остварује, који су уписани у Регистар пољопривредних газдинстава и налазе се у активном статуту најмање једну годину (у даљем тексту: сточарство),

да доставе потребну документацију ради доказивања права пречег закупа на пољопривредном земљишту у државној својини на територији општине Врбас за 2019. годину, до 31. октобра 2018. године.

 

ДОКУМЕНТАЦИЈА О ДОКАЗИВАЊУ ПРАВА ПРЕЧЕГ ЗАКУПА

I Потребна документација за остваривање права пречег закупа по основу власништва над пољопривредном инфраструктуром je :

  1. Захтев за признавање права пречег закупа по основу власништва над пољопривредном инфраструктуром потписан од стране физичког лица, односно одговорног лица у правном лицу (доставља подносилац захтева);
  2. Доказ о власништву над пољопривредном инфраструктуром:

а) Извод из јавне евиденције о непокретности за пољопривредну инфраструктуру која је укњижена у јавној евиденцији о непокретности (прибавља јединица локалне самоуправе)и/или

б) Пописна листа и књиговодствена документација потписана и оверена у складу Законом о рачуноводству за правно лице, за и пољопривредну нфраструктуру која није укњижена у јавној евиденцији о непокретности (доставља подносилац захтева) и/или

в) Сагласност/одобрење Министарства надлежног за послове пољопривреде на инвестициона улагања за пољопривредну инфраструктуру која је подигнута након јула 2006. године, односно купопродајни уговор физичког лица (подносиоца захтева) са правним лицем које је подигло пољопривредну инфраструктуру у складу са тада важећим прописима (доставља подносилац захтева).

  1. Записник Републичке пољопривредне инспекције (доставља подносилац захтева);
  2. Доказ да је подносилац захтева носилац или члан Регистрованог пољопривредног газдинстава у активном статусу најмање три године (прибавља јединица локалне самоуправе);

 

II  Потребна документација за остваривање права пречег закупа по основу сточарства je:

  1. Захтев за признавање права пречег закупа по основу сточарства потписан од стране физичког лица, односно одговорног лица у правном лицу (доставља подносилац захтева);
  2. Доказ да је подносилац захтева носилац или члан Регистрованог пољопривредног газдинстава у активном статусу најмање једну годину (прибавља јединица локалне самоуправе);
  3. Доказ да је правно или физичко лице власник домаћих животиња и власник, односно закупац објекта за гајење тих животиња са утврђеним бројем условних грла:
  1. Потврду о броју условних грла коју издаје за територију АП Војводине Пољопривредни факултет Нови Сад-Департман за сточарство – за животиње у систему уматичења (доставља подносилац захтева);

б) Записник Републичког ветеринарског инспектора - за животиње које нису у систему уматичења (доставља подносилац захтева).

(Напомена: Републички ветеринарски инспектор записником утврђује  број условних грла која обрачунава на осносву затеченог стања, односно исправе лица о продаји, предаји на клање и извозу животиња)

  1. Уговоре о закупу пољопривредног земљишта закључене са другим лицима за земљиште које се налази на територији јединице локалне самоуправе на којој се подноси захтев, а који су оверени од стране надлежног органа (доставља подносилац захтева)
  2. Изјава подносиоца захтева којом даје сагласност да се изврши провера података код надлежних органа који су неопходни за реализацију јавног позива;
  3. Изјава подносиоца захтева о тачности података, потписанa од стране физичког лица, односно одговорног лица у правном лицу, дату под пуном кривичном, прекршајном и материјалном одговорношћу, која садржи:
  • изјаву да је доставио све доказе који се односе на закуп пољопривредног земљишта на територији локалне самоуправе на којој је поднео захтев,
  • списак повезаних лица (назив правног лица са матичним бројем/име презиме физичког лица, сродство и ЈМБГ)

(Напомена: код физичких лица повезаним лицима сматра се: деда, баба, мајка, отац, деца, супружник, усвојеник, ванбрачни партнер уколико имају пребивалиште на истој адреси; код правних лица повезаним лицима сматра се: правно лице и/или физичко лице које има најмање 25% учешћа у капиталу (акција, удела или гласова)

  1. Уверење из јавне евиденције о непокретности којим се доказује укупна површина пољопривредног земљишта које подносилац захтева има у свом власништву на територији јединице локалне самоуправе на којој се подноси захтев (прибавља јединица локалне самоуправе);
  2. Уверење из јавне евиденције о непокретности којим се доказује укупна површина пољопривредног земљишта које је у власништву повезаних лица са подносиоцем захтева. (прибавља јединица локалне самоуправе након увида у списак тих лица из изјаве из тачке 6. који доставља подносилац захтева )                              

Сва ограничења из члана 64а става 17. Закона о пољопривредном земљишту (уговор са другим лицима, власништво пољопривредног земљишта, власништво пољопривредног земљишта повезаних лица, закуп пољопривредног земљишта у државној својини) односе се на територију јединице локалне самоуправе где се налази објекат, односно животиње.

Напомена: Сва лица која су заинтересована за остваривање права пречег закупа по основу пољопривредне инфраструктуре дужна су да благовремено, а најкасније до 1. септембра 2018. године, поднесу Захтев за излазак Републичке пољопривредне инспекције, односно за остваривање права пречег закупа по основу сточарства Захтев за излазак Републичке ветеринарске инспекције најкасније до 1. септембра 2018. године.

Записник Републичке пољопривредне инспекције је саставни део документације која се доставља до 31. октобра 2018. године и обавезно садржи тачно наведене све катастарске парцеле, или делове парцела, на којима је утврђена функционалност система за наводњавање, одводњавање, рибњака, пољопривредног објекта, стакленика, пластеника, као и рода воћњака и винограда.);

Документацију из дела I тачке 2а и 4, односно из дела II тачке 2, 7 и 8,  јединица локалне самоуправе прибавља најкасније до 30. новембра 2018. године.

Напомињемо да се код лица која испуњавају услове за остваривање права пречег закупа по основу сточарства, у складу са овим Јавним позивом, опредељивање површине пољопривредног земљишта у државној својини у Годишњем програму заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта се врши на начин да се површина која им је утврђена по броју условних грла, умањује за површину пољопривредног земљишта,у складу са чланом 64а став 17. Закона о пољопривредном земљишту (“Службени гласник РС”, број 62/06,65/08-др.закон, 41/09, 112/2015 и 80/2017),

Сва документација која се доставља у складу са овим Јавним позивом мора да гласи на исто правно или физичко лице, које може бити носилац или члан Регистрованог пољопривредног газдинстава и мора бити оверена и потписана од стране надлежног органа који издаје исправу.

Уколико је правно или физичко лице власник више врста животиња, за сваку врсту животиња доствља посебну потврду, односно записник из дела II тачке 3.

За период закупа који је дужи од једне године, поред уплате закупнине за прву годину закупа, ради закључивања Уговора о закупу потребно је доставити средство обезбеђења плаћања, које може да буде: гаранција пословне банке у висини годишње закупнине пољопривредног земљишта или уговор о јемству између Министарства као повериоца и правног лица као јемца или доказ о уплати депозита у висини једне годишње закупнине као средство обезбеђења плаћања закупнине који ће се у случају редовног плаћања рачунати као плаћена закупнина за последњу годину закупа.

Уколико за катастарске парцеле које су опредељене лицима по основу права пречег закупа дође до промена површине по било ком законском основу, даљи поступак давања пољопривредног земљишта у закуп по праву пречег закупа ће се спровести само за тако утврђену површину земљишта.

Образац захтева може се преузети сваког радног дана од 08 до 15 часова, у просторијама Одељења за пољопривреду Општинске управе Врбас, Улица М.Тита 89, II спрат, канцеларија 13, 14 или са сајтаwww.vrbas@.net.

Рок за достављање захтева и потребне документације из овог јавног позива је 31. октобар 2018. године. Захтев приспео по истеку датума одређеног у овом јавним позиву сматраће се неблаговременим и Комисија ће га вратити подносиоцу неотворен.

Захтев са потребном документацијом се подноси непосредно на писарници или поштом, у затвореној коверти са назнаком на предњој страни: „Захтев за за остваривање права пречег закупа по основу власништва пољопривредне инфраструктуре за 2019. годину“ или „Захтев за остваривање права пречег закупа по основу сточарства за 2019. годину“, за Комисију за израду предлога Годишњег програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта за територији општине Врбас, на адресу:Општинске управе општине Врбас, Улица М.Тита 89.

 На полеђини коверте наводи се назив/име и презиме и адреса подносиоца захтева.

Контакт особа за све информације у вези са овим јавним позивом је Миља Кнежевић, телефон: 021/7954017, email Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. или лично у просторијама Одељења за пољопривреду Општинске управе Врбас, Улица М.Тита бр89, II спрат, канцеларија 13,14.

Овај јавни позив објавити на сајту општине Врбас www.vrbas.net . и огласној табли општине Врбас и огласним таблама месних канцеларија.

 

ПРЕДСЕДНИК КОМИСИЈЕ,
Милан Глушац

На основу члана 1 Уговора број 401-00-459-1/2016-08 закљученог између Република Србија-Министарство трговине, туризма и телекомуникација и Регионална развојна агенција Бачка доо Нови Сад о додели бесповратних средстава, којим се одобрава суфинасирање пројекта „Регионални бренд Бачкe – Бренд Бачке 3“ (у даљем тексту Пројекат) Директор, доноси одлуку о објављивању:

КОНКУРСА ЗА ДОДЕЛУ ПРАВА НА КОРИШЋЕЊЕ ОЗНАКЕ БРЕНДА БАЧКЕ

 

  1. ЦИЉ И ПРЕДМЕТ КОНКУРСА:

Циљ конкурса о додели права на коришћење ознаке Бренда Бачке (у даљем тексту Конкурс) је промоција руралне привреде у Бачкој (економских активности у руралним срединама), те повећање продаје руралних производа и услуга без посредника.

Предмет конкурса је:

  1. брендирање производа који су резултат економских активности у руралним подручјима на територији општина и градова оснивача Регионалне развојне агенције Бачка, доделом права на коришћење Бренда Бачке - ознаке позитивног утицаја производа/услуге/активности на рурални развој.
  2. презентација одабраних производа/услуга/активности на интернет порталу.

 

  1. НАМЕНА :

Рурална економија, односно сеоска привреда је веома разноврсна и не подразумева само пољопривредну активност. Поред пољопривредника, у сеоским срединама привређују и друга лица бавећи се руралним туризмом и другим облицима руралне економије.

У циљу промоције руралног туризма и развоја руралне економије, односно сеоске привреде, Регионална развојна агенција Бачка израдила је интернет портал ( www.brendbacke.rs ) на коме су представљени производи/услуге/активности носиоца ознаке позитивног утицаја на рурални развој како би се побољшала видљивост туристичке понуде привредника из руралних крајева Бачке и тиме помогло повећање продаје њихових производа/услуга без посредника.

На поменутом интернет порталу, промовишу се они производи, произвођачи, удружења, туристичке дестинације и угоститељски објекти који својим активностима остварују позитиван утицај на развој сеоске привреде и рурални развој у целини.

Такође, представљена је ознака Бренда Бачке, којом ће бити означени овакви производи/услуге/активности како би потрошачи и туристи знали да управо куповином тих производа могу дати свој допринос развоју руралног туризма и економије бачких села. На тај начин желимо да развијемо регионални производ/услугу из руралних подручја нашег региона.

Кроз трећу фазу пројекта „Регионални бренд Бачке – Бренд Бачке 3“, сви корисници имаће прилику да се представе на једној од предстојећих манифестација у Бачкој, као и да присуствују обукама из области маркетинга и брендирања и из области стандарда неопходних за пословање.

Који производи ће бити означени као они са позитивним утицајем на рурални развој и као такви добити право да користе ознаку регионалног производа/услуге из Бачке одлучиће Конкурсна комисија на основу Правилника о додели права на коришћење ознаке Бренда Бачке који прати овај Конкурс.

  1. КОРИСНИЦИ ОЗНАКЕ МОГУ БИТИ:

 

  • Пољопривредна газдинства регистрована код Управе за трезор за производњу меда, млечних и месних прерађевина -Предузетници регистровани код Агенције за привредне регистре за призводњу хране и пића
  • Регистроване  предузетничке  радње  за  бављење  старим занатима1  које имају седиште у руралним срединама -Задруге регистроване за производњу меда, млечних и месних прерађевина
  •  Правна лица регистровани код Агенције за привредне регистре за призводњу меда, вина, ракије, сира, кајмака, месних прерађевина
  • -Удружења грађана (удружења жена, еколошка и удружења за заштиту животне средине, удружења младих и омладинске организације, удружења пољопривредних произвођача, удружења занатлија) која реализују своје активности у руралним подручјима а за једну од активности имају организовање традиционалне сеоске манифестације која се континуирано одржава најмање 3 године
  • Угоститељски-туристички објекти са седиштем у руралним крајевима
  • Регистрована сеоско-туристичка домаћинства
  • Рекреативни и конгресни центри са седиштем у руралним крајевима

 

  1. УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ НА КОНКУРСУ

Физичка или правна лица која имају пребивалиште на територији општина и градова оснивача Регионалне развојне агенције Бачка (Бач, Бачка Паланка, Бачки Петровац, Беочин, Жабаљ, Тител, Србобран, Врбас, Кула, Сремски Карловци, Бечеј, Нови Сад, Темерин, Апатин, Сомбор и Оџаци) са седиштем у руралном подручју и/или који своје пословне активности реализују у руралним крајевима.

За физичка лица:

  • да физичко лице (носилац активног регистрованог породичног пољопривредног газдинства или регистровани предузетник) има пребивалиште на територији општина и градова оснивача Регионалне развојне агенције Бачка (Бач, Бачка Паланка, Бачки Петровац, Беочин, Жабаљ, Тител, Србобран, Врбас, Кула, Сремски Карловци, Бечеј, Нови Сад, Темерин, Апатин, Сомбор и Оџаци) са седиштем у руралном подручју.
  • да је пољопривредно газдинство уписано у Регистар пољопривредних газдинстава, да се налази се у активном статусу и да је регистровано за производњу меда, млечних или месних прерађевина
  • да је регистровани предузетник уписан у Агенцији за привредне регистре, регистрован за производњу млечних и месних прерађевина, и има пребивалиште на територији општина и градова оснивача Регионалне развојне агенције Бачка (Бач, Бачка Паланка, Бачки Петровац, Беочин, Жабаљ, Тител, Србобран, Врбас, Кула, Сремски Карловци, Бечеј, Нови Сад, Темерин, Апатин, Сомбор и Оџаци) са седиштем у руралном подручју.
  • Да нема неиспуњених обавеза по основу јавних прихода 

1 Правилник о одређивању послова који се сматрају старим и уметничким занатима, односно пословима домаће радиности, начину сертификовања истих и вођењу посебне евиденције издатих сертификата, „Сл. гласник РС“, бр. 56/2012

 

За правна лица:

  • да је уписано у Привредни регистар или Регистар пољопривредних газдинстава, да се налази у активном статусу, има пребивалиште на територији општина и градова оснивача Регионалне развојне агенције Бачка (Бач, Бачка Паланка, Бачки Петровац, Беочин, Жабаљ, Тител, Србобран, Врбас, Кула, Сремски Карловци, Бечеј, Нови Сад, Темерин, Апатин, Сомбор и Оџаци)  са седиштем у руралном подручју.
  • да је регистрованo код Агенције за привредне регистре, бави се делатношћу за коју конкурише, налази се у активном статусу, и има пребивалиште на територији општина и градова оснивача Регионалне развојне агенције Бачка (Бач, Бачка Паланка, Бачки Петровац, Беочин, Жабаљ, Тител, Србобран, Врбас, Кула, Сремски Карловци, Бечеј, Нови Сад, Темерин, Апатин, Сомбор и Оџаци) са седиштем у руралном подручју.
  • да против подносиоца пријаве није покренут поступак стечаја и ликвидације.
  • да нема неиспуњених обавеза по основу јавних прихода
  • уколико је подносилац пријаве земљорадничка задруга потребно је да има најмање 5 задругара - чланова земљорадничке задруге који су уписани у Регистар и налазе се у активном статусу.

 

  1. ВРЕМЕНСКИ ОКВИР КОНКУРСА: Конкурс је отворен закључно са 7.2018. године.

 

  1. ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА:

 

  1. Електронски попуњен образац пријаве са обавезним потписом, а за правна лица и печатом подносиоца,
  2. Фотокопија личне карте или очитана чипована лична карта за физичко лице или овлашћеног лица у правном лицу, 
  3. Фотокопија извода из Регистра пољопривредних газдинстава за 2018. годину, које издаје Управа за трезор (прва страна извода РПГ са основним подацима и друга страна извода са подацима о површинама и производњи),
  4. За регистровано сеоско-туристичка домаћинства потребно је доставити фотокопију Решења о категоризацији које издаје надлежна управа јединице локалне самоуправе на чијој територији је домаћинство регистровано,
  5. За правна лица фотокопија извода из Агенције за привредне регистре и потврде о пореском идентификационом броју
  6. За земљорадничке задруге фотокопија извода из Регистра пољопривредних газдинстава које издаје Управа за трезор (прва страна извода РПГ са основним подацима и друга страна извода са подацима о површинама и производњом) за најмање 5 задругара који су уписани у Регистар у складу са Правилником и налазе се у активном статусу.
  7. Сви учесници Конкурса било да су физичка или правна лица морају имати пребивалиште/седиште на територији општина и градова оснивача Регионалне развојне агенције Бачка (Бач, Бачка Паланка, Бачки Петровац, Беочин, Жабаљ, Тител, Србобран, Врбас, Кула, Сремски Карловци, Бечеј, Нови Сад, Темерин, Апатин, Сомбор и Оџаци)
  8. Сви учесници Конкурса било да су физичка или правна лица а ако је активност којом конкуришу производња хране дужни су да доставе фотокопију Решења Управе за ветерину Министарства пољопривреде и заштите животне средине о одобреном објекту за производњу.

 

  1. ПОСТУПАК ДОНОШЕЊА ОДЛУКЕ:

Директор Решењем образује Комисију за разматрање пријава на Конкурс. 

Комисија има обавезу да по затварању Конкурса разматра пријаве и о томе сачини Записник на основу критеријума утврђених Правилником.

Одлуку о додели ознаке доноси Директор на основу Записника Комисије. Агенција задржава право да од подносиоца пријаве затражи додатну документацију и да овлашћено лице Агенције изврши контролу реализације предмета уговора.

Критеријуми, систем бодовања и друга питања од значаја за реализацију Конкурса регулисана су Правилником о додели права на коришћење ознаке Бренда Бачке.

Неблаговременe пријаве неће се узети у разматрање.

Конкурсна документација се не враћа.

 

  1. ВРЕМЕ ЗАКЉУЧЕЊА УГОВОРА

Време закључења уговора је 30 дана од дана доношења Одлуке о додели права на коришћење ознаке Бренда Бачке.

 

  1. УСЛОВИ КОРИШЋЕЊА ОЗНАКЕ

Коришћење ознаке позитивног утицаја на рурални развој и Бренда Бачке дефинисано је Уговором који се закључује између корисника и издаваоца ознаке - Регионалне развојне агенције Бачка доо Нови Сад, након реализације Конкурса.

 

  1. НАЧИН ДОСТАВЉАЊА ПРИЈАВА

Пријаве са потребном документацијом доставити поштом на адресу: Регионална развојна агенција Бачка, Булевар Михајла Пупина 20/II, 21000 Нови Сад, са назнакoм Конкурс за доделу  права на коришћење ознаке Бренда Бачке”.

 

Пријаве које до 31.7.2018. године НЕ ПРИСТИГНУ на наведену адресу неће бити узете у разматрање.

 

  1. КОНТАКТ ЗА ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Додатне информације се могу добити путем емаил-а: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

  1. ИНФОРМАЦИЈЕ О ПРЕУЗИМАЊУ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ

Текст конкурса, образац пријаве и правилник се могу преузети на веб страници Агенције  www.rda-backa.rs и на веб страници Бренда Бачке  www.brendbacke.rs

 

 

РЕГИОНАЛНА РАЗВОЈНА АГЕНЦИЈА БАЧКА
ДИРЕКТОР Немања Старовић 

 

Дана: 25. јуна 2018. године Нови Сад

 

Република Србија
Аутономна Покрајина Војводина
Општина Врбас
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: 06-3-473/2018-II/02
Дана: 16. 05. 2018. године
ВРБАС

На основу члана 12. Закона о јавним службама („Службени гласник Републике Србије“) 42/91,71/94,79/2005-др.закон 81/2005- испр.др.закона,83/2005- испр.др.закона,и83/2014.-др.закон)а у вези са чланом 67. став1. тачка 4. Закона о јавним предузећима( „ Службени гласник Републике Србије“ 15/2016), члана 16. Статута општине Врбас („Службени лист општине Врбас“35/17), члана 12.став1.тачка 8. Одлуке о промени Одлуке о оснивању Дома здравља „ Вељко Влаховић“ Врбас услед поделе Здравственог центра „ Вељко Влаховић“ Врбас, („Службени лист општине Врбас“број 3/2014 ), Председник општине упућује

ЈАВНИ ПОЗИВ

За прикупљање писмених понуда за закуп
пословног објекта на неодређено време за потребе
АМБУЛАНТЕ У САВИНОМ СЕЛУ

Позив власницима пословног простора у Савином Селу за понуду пословног простора за издавање у закуп, за потребе Општине Врбас, ради обезбеђења рада амбуланте у Савином Селу, у оквиру „Дома здравља“ Врбас, установе основане од стране општине.

Потребно је да пословни простор испуњава услове непходне за обављање здравствене делатноси:

  • минимум 10 пословних просторија;
  • минимум 3 санитарна чвора;
  • да испуњава услове заштите од пожара;
  • да испуњава услове безбедности и заштите здравља на раду и- друге услове у складу са Законом о здравственој заштити.

Јавни позив биће објављен на сајту Општине Врбас (www.vrbas.net), огласној табли Општинске управе и огласној табли Месне заједнице Савино Село.

Пријаве доставити предајом на писарницу Општинске управе Врбас или путем поште.
Писмена пријава треба да садржи основне податке о траженим условима за пословни простор.
Пословни простор се закупљује на неодређено време, до обезбеђења услова за рад амбуланте у Савином Селу на други начин.

Пријаве по позиву доставити до 25. маја 2018. Уз пријаву приложити податке о пословном простору (нпр. фотографије, употребна дозвола са пројектом и слично), доказ о власништву непокретности и понуду висине месечне закупнине.

У пословне просторе који буду предмет понуде извршиће се увид од стране стручне комисије именоване од Председника општине, која ће дати предлог о доношењу Одлуке о узимању у закуп пословног простора.

Након доношења одлуке о најповољнијем пословном простору односно простору који испуњава услове предвиђене огласом и потребама обављања здравствене делатности у амбулантним условима, склопиће се уговор о закупу пословног простора са понуђачем.


ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ

 

Преузми: Решење о расподели средстава по расписаном Конкурсу (06.07.2018)
Преузми: Предлог комисије о расподели средстава са образложењем
Преузми: Буџет пројекта
Преузми: Образац 2 - Наративни финансијски извештај
Преузми: РЕШЕЊЕ о именовању Конкурсне комисије (31.05.2018.)
Преузми: Конкурс за суфинансирање пројеката производње медијских садржаја из области јавног информисања на територији општине Врбас у 2018. години
Преузми: Образац 1 - Пријава за пројектно суфинансирање из области јавног информисања
Преузми: Образац 1 - Буџет пројекта

 

Република Србија
Аутономна Покрајина Војводина
ОПШТИНА ВРБАС
Председник општине
Број:06-3-384/2018-11/02
Дана: 12.4.2018. године
21460 ВРБАС, М.Тита 89
Тел/факс: 021/705-990
Тел: 021/7954-064

На основу чл. 19. Закона о јавном информисању и медијима („Службени гласник РС", бр. 83/14, 58/15 и 12/16 — аутентично тумачење), Решења Комисије за контролу државне помоћи број: 401-00-00050/2018-01 од 06. марта 2018. године, чланова 87. и 95-97. Уредбе о правилима за доделу државне помоћи („Службени гласник РС" бр. 13/10,100/11, 91/12, 37/13,97/13 и 119/14), Правилника о суфинансирању пројеката за остваривање јавног интереса у области јавног информисања („Службени гласник РС" број: 16/16 и 8/17), члана 44. Закона о локалној самоуправи /"Службени гласник РС", бр. 129/2007, 83/2014 - други закон и 101/2016 - други закон/, члана 50. Статута општине Врбас /"/"Службени лист општине Врбас", број 35/17/ и члана 8. Одлуке о 6yџeтy Општине Врбас за 2018. годину („Службени лист општине Врбас", бр. 41/17)

ОПШТИНА ВРБАС
Председник општине Врбас

расписује

КОНКУРС
за суфинансирање пројеката производње медијских садржаја из области јавног информисања на територији општине Врбас у 2018.години

 

I НАМЕНА СРЕДСТАВА И ИЗНОС

Конкурс се расписује ради суфинансирања производње медијских садржаја из области јавног информисања који доприносе истинитом, непристрасном, правовременом и потпуном информисању свих грађана Врбаса; подизању квалитета информисања особа са инвалидитетом и припадника других мањинских група; заштити и развоју људских права и демократије; унапређивању правне и социјалне државе; слободном развоју личности и заштити деце и развоју културног и уметничког стваралаштва; развоју образовања, укључујући и медијску писменост као део образовног система; развоју науке, спорта и физичке културе; заштити животне средине и здравља људи; унапређивању медијског и новинарског професионализма и осталих медијских садржаја који доприносе задовољавању потреба грађана Врбаса за информацијама и садржајима из свих области живота, без дискриминације.

Средства опредељења Одлуком о расписивању конкурса за суфинансирање пројеката производње медијских садржаја из области јавног информисања на територији општине Врбас у 2018. години износе 4.275.000,00 динара.

Најмањи износ средстава који се може одобрити по пројекту износи 100.000,00 динара, а највеfiи износ средстава по пројекту је 2.500.000,00 динара.

Учесник конкурса за суфинансирање пројеката производње медијских садржаја за штампане медије, радио, интернет медије и новинске агенције, може поднети захтев за суфинансирање највише до 80% вредности пројекта. Пројектима који се реализују путем штампаних медија, на радију и интернет порталима, средства ћe се додељивати у складу са чланом 95-97 Уредбе о правилима за доделу државне помоћи („Службени гласник РС" бр. 13/10,100/11, 91/12, 37/13,97/13 и 119/14), односно по правилима за државну помоћ мале вредности (de minimis државна помоћ).

Додела средстава на основу Конкурса за реализацију пројеката медијског садржаја емисија намењених припадницима националних мањина и особа са инвалидитетом се не односи на доделу државне помоћи у смислу члана 2. став 1. тачка 1) Закона.

Учесник конкурса за суфинансирање пројеката производње медијских садржаја за телевизију, може поднети захтев за суфинансирање највише до 50% вредности пројекта.

II ПРАВО УЧЕШЋА

На конкурсу може учествовати:

  1. издавач медија чији медиј је уписан у Регистар медија у Агенцији за привредне регистре, уколико се медијски садржај емитује/дистрибуира на територији општине Врбас ;
  2. правно лице, односно предузетник који се бави производњом медијских садржаја и који приложи доказ да fie суфинансиран медијски садржај бити реализован путем медија који је уписан у Регистар медија и емиryје се на територији општине Врбас.

Право учешћа на Конкурсу немају издавачи који се финансирају из јавних прихода.

Право учешћа на Конкурсу немају лица која су у претходном периоду добила средства намењена пројектном суфинансирању, а нису у уговором предвиђеном року и у прописаној форми поднела наративни и финансијски извештај о реализацији пројекта, као и лица за која се утврди да су средства ненаменски трошила.

Учесник Конкурса може конкурисати само са једним пројектом.

Издавач више медија има право учешćа на Конкурсу с једним пројектом за сваки медиј.

Учесник конкурса који је у текућој календарској години већ користио средства намењена пројектном суфинансирањуу области јавног информисања на републичком, покрајинском или локалном нивоу, може учествовати на конкурсу за суфинансирање истог пројекта само још једном у тој години, и то у износу који, уз средства која је већ добио, не прелази 80% вредности пројекта за суфинансирање пројеката производње медијских садржаја за штампане медије, радио, интернет медије и новинске агенције, односно 50% вредности пројекта за суфинансирање пројеката производње медијских садржаја за телевизију.

III КРИТЕРИЈУМИ ЗА ОЦЕНУ ПРОЈЕКАТА

Критеријуми на основу којих ћe се оцењивати пројекти пријављени на конкурс су:

1. Мера у којој је предложена пројектна активност подобна да оствари јавни интерес у области јавног информисања:

1.1. Значај пројекта са становишта:

  • остваривања јавног интереса у области јавног информисања;
  • остваривање намене конкурса;
  • усклађености пројекта са реалним проблемима, потребама и приоритетима циљних rpyna;
  • идентификованих и јасно дефинисаних потреба циљних група;
  • заступљености иновативног елемента у пројекту и новинарско истраживачког приступа.

1.2. Утицај и изводљивост са становишта:

  • усклађености планираних активности са циљевима, очекиваним резултатима и потребама циљних група;
  • степена утицаја пројекта на квалитет информисања циљне групе;
  • мерљивости индикатора који омогућавају препење реализације пројекта;
  • разрађености и изводљивости плана реализације пројекта;
  • степена развојне и финансијске одрживости пројекта (позитивни ефекти пројекта настављају се након што се оконча подршка).

1.3. Капацитети са становишта:

  • степена организационих и управљачких способности предлагача пројекта;
  • неопходних ресурса за реализацију пројекта;
  • стручних и професионалних референци предлагача пројекта, које одговарају предложеним циљевима и активностима пројекта.

1.4. Буџет и оправданост трошкова са становишта:

  • прецизности и разрађености буџета пројекта, који показује усклађеност предвиђеног трошка са пројектним активностима;
  • економске оправданости предлога буџета у односу на циљ и пројектне активности.

2. Мера пружања веће гаранције привржености професионалним и етичким медијским стандардима:

  1. да ли су учеснику конкурса изречене мере од стране државних органа, регулаторних тела или тела саморегулације у последњих годину дана, због кршења професионалних и етичких стандарда (податке прибавља стручна служба од Реryлаторног тела за електронске медије, за електронске медије, а од Савета за штампу, за штампане и онлајн медије);
  2. доказ о томе да су након изрицања казни или мера предузете активности које гарантују да се сличан случај неће поновити.

Ближи критеријуми за оцењивање пројеката су:

  1. да је пројекат од посебног значаја за информисање становништва на територији општине Врбас;
  2. мера у којој пројекат доприноси очувању српског националног и културног идентитета и језика;
  3. актуелност теме и досryпност већем броју корисника;
  4. мера у којој пројекат доприноси бољој информисаности особа са инвалидитетом и припадника националних мањина;
  5. мера у којој предложени пројекат доприноси унапређењу положаја и равноправности одређених друштвених група: малолетника, жена, старих, економски и социјално угрожених друштвених група, припадника ЛГБТ популације, итд.;
  6. мера у којој пројекат доприноси унапређењу медијске писмености и родне равноправности.

IV РОКОВИ

Пријаве на конкурс подносе се у року од 15 дана од дана објављивања Конкурса у дневном листу „Дневник" Нови Сад.

Одлука о расподели средстава доноси се најкасније у року од 90 дана од дана закључења конкурса.

  

V ДОКУМЕНТАЦИЈА

Учесник конкурса је обавезан да достави:

1. Попуњен и оверен пријавни Образац 1 за учешће на конкурсу, у четири примерка. Образац се преузима са сајта општине Врбас: www.vrbas.net .

  • Образац 1- пријава: попуњен предлог пројекта и
  • Образац 1- табела: попуњен буџет пројекта.

2. Копије следећих докумената у једном примерку:

  • решење о регистрацији правног лица или предузетника у Агенцији за привредне регистре;
  • решење о регистрацији медија у Регистру медија који се води у Агенцији за привредне регистре са подацима уписаним у складу са Законом о јавном информисанју и медијима;
  • потврда Народне банке Републике Србије да нема евидентиране основе и налоге у принудној наплати (да нема блокиран рачун);
  • дозвола за емитовање радио и/или ТВ програма издата од Реryлаторног тела за електронске медије;
  • оверена изјава/сагласност медија (или више њих) да ћe програмски садржај бити емитован/објављен у том медију (обавезно само за правна лица односно предузетника који се бави производњом медијских садржаја);
  • визуелни приказ предложеног медијског садржаја (трејлер, примерак новина, џингл и сл.)

VI ПОЗИВ ЗА УЧЕШЋЕ У РАДУ КОМИСИЈЕ

Позивају се новинарска и медијска удружења, регистрована најмање три године пре датума расписивања конкурса да предложе чланове конкурсне комисије.

Уз предлог за члана комисије, прилаже се и доказ о регистрацији удружења у Регистру удружења.

Позивају се и медијски стручњаци заинтересовани за учешће у раду комисије, да писаним путем предложе чланове комисије Председнику општине. Уз предлог за члана комисије потребно је доставити и кратке биографије. Предлоге доставите поштом или на и-мејл адресу: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..

Предлози за чланове комисије достављају се у року од 15 дана од дана објављивања Конкурса у дневном листу „Дневник", Нови Сад.

Предложена лица не смеју бити у сукобу интереса нити обављати јавну функцију, у складу са правилима о борби против корупције.

VII НАЧИН ПРИЈАВИВАЊА

Конкурс и Образац за пријаву објављују се на сајту општине Врбас, www.vrbas. net , где су видљиви и достyпни све време трајања конкурса.

Пријаве са документацијом слати поштом у штампаном облику, у затвореној коверти, на адресу: Општина Врбас, Одељење за друштвене делатности, 21460 Врбас, Маршала Тита 89, са назнаком: за Конкурс за суфинансирање пројеката производње медијских садржаја из области јавног информисања на територији општине Врбас у 2018. години. На коверти обавезно назначити пуно име и адресу пошиљаоца и ставити ознаку НЕ ОТВАРАТИ. 

Пријава се може предати на писарници Општинске управе Врбас, у Врбасу, улица Маршала Тита број 89 сваког радног дана од 7,00 до 15,00 часова.
Пријаве које стигну ван прописаног рока или на погрешном обрасцу, неће бити разматране.

Решење о расподели средстава по расписаном конкурсу биће објављено на интернет страници општине Врбас www.vrbas.net и достављено свим учесницима конкурса у електронској форми.
Додатне информације се могу добити радним данима од 7,00 до 15,00 часова на телефоне: 021/705-990 и 021/7954-064 у Одељењу за друштвене делатности Oпштинске управе Врбас.

  

Председник општине Врбас
Милан Глушац

НАПОМЕНA:
Конкурс је објављен у листу "Дневник" дана 24.04.2018. године и остаје отворен 15. дана.

 

 

Предмет јавног позива је пружање помоћи за решавање стамбених потреба избеглица доделом стамбених јединица у закуп на одређено време са могућношћу куповине, на територији Општине.

 

Република Србија
Аутономна Покрајина Војводина
Општина Врбас
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: 06 - 3 - 982 / 2017 - II / 02
Датум 27.12.2017. године
Врбас

На основу поглавља II "Опис планираних мера", тачка 100.2 "Кредитна подршка" тачка 100.2.1Суфинансирање камата за пољопривредне кредите, подтачка 2.1.1.2 "Административна поцедура", Програма мера подршке за спровођење пољопривредне политике и политике руралног развоја општине Врбас за 2017. годину ("Службени лист општине Врбас",бр.37/2017) који је донет од стране Скупштине општине Врбас, а под претходно прибављеном сагласности Министарства пољопривреде и заштите животне средине бр.320-2-341/2017-IV/11 од дана 30.10.2017.године и на основу члана 50. и 93. Статута општине Врбас ("Службени лист општине Врбас",бр.35/2017) Председник општине Врбас расписује

ЈАВНИ ПОЗИВ
ПОЉОПРИВРЕДНИМ ПРОИЗВОЂАЧИМА СА ТЕРИТОРИЈЕ ОПШТИНЕ ВРБАС ЗАИНТЕРЕСОВАНИМ ЗА СУБВЕНЦИОНИСАЊЕ КАМАТЕ И /ИЛИ НАКНАДЕ ЗА КРАТКОРОЧНО КРЕДИТИРАЊЕ ПОЉОПРИВРЕДНЕ ПРОИЗВОДЊЕ - НАБАВКУ ОБРТНИХ СРЕДСТАВА У 2017. ГОДИНИ

I. Јавни позив се упућује регистрованим пољопривредним произвођачима са територије општине Врбас (у даљем тексту: општина), који су заинтересовани за пољопривредне краткорочне кредите код пословних банака за набавку обртних средстава, на период од 12 месеци, уз учешће општине у субвенционисању камате и/или накнаде, у висини 100 %.
Банка која је испунила услове Јавног позива који је расписао Председник општине и која ће одобравати пољопривредним газдинствима субвенционисане кредите за набавку обртних средстава је:

ОТП банка Србија а.д. Нови Сад - филијала Врбас, Маршала Тита 93


Укупна средства за субвенционисање камата и/или накнада на одобрене краткорочне кредите износе 2.000,000,00 динара и обезбеђена су у буџету општине за 2017. годину.

II. Право и услови учешћа на јавном позиву имају:

- физичко лице-носилац активног пољопривредног газдинства које је уписано у Регистар пољопривредних газдинстава (у даљем тексту: Регистар) код Управе за трезор филијала Врбас - експозитура Врбас у складу са Правилником о упису у регистар, пољопривредних газдинстава ("Службени гласник Републике Србије", број 17/13, 102/15 и 6/16) пребивалиште на територији општине Врбас и које нема заостала дуговања на име пореза и других изворних јавних прихода према општини Врбас.

Износ кредита исплаћује пословна банка подносиоцу захтева у минималном износу од 100.000,00 динара и максималном износу до 500.000,00 динара, са роком отплате 12 месеци, без валутне клаузуле.
Банка са којом је општина закључила Уговор о пословној сарадњи подносиоцу захтева (кориснику кредита) може одобрити само један кредит који може обухватити више намена.
Право на субвенционисање камате и/или накнаде се може остварити за реализацију текућих сезонских активности у пољопривредној производњи, односно обртна средства - за набавку репроматеријала (семенска роба, расад, садни материјал, ђубриво, гориво, средства за заштиту, сточна храна и друго).

III. Потребна документација

  • Пријава за учешће по јавном позиву,
  • Потврда о активном статусу за 2017. годину, не старија од 6 месеци (Управа за трезор, филијала Врбас);
  • Фотокопија личне карте (очитана), ,
  • Потврда о измиреним порезима и другим изворним јавним приходима према општини не старија од 15 дана (Одељење за локалне јавне приходе Општинске управе Врбас).

У случају потребе, од подносиоца пријаве може се тражити додатна документација.

IV. Начин подношења пријава

Пријаве за учешће на јавном позиву са потребном документацијом подносе се предајом на писарници Општинске управе Врбас (пулт писарнице), Маршала Тита 89, Врбас, у затвореној коверти са назнаком "Пријава за субвенционисање камата и/или накнада за краткорочне пољопривредне кредите за 2017. годину".
Пријаве које нису сачињене у складу са овим јавним позивом неће бити прихваћене.

Рок за подношење пријава са потребном документацијом је до утрошка средстава а најкасније до 31.01.2018. године.

Пријаве које се доставе након наведеног рока или са непотпуном документацијом , неће се разматрати.
Поднете пријаве Комисија за реализацију Програма подршке за спровођење пољопривредне политике и политике руралног развоја општине Врбас за 2017. годину (у даљем тексту: Комисија) разматра по редоследу пристизања.

Након разматрања приспелих пријава Комисија ће подносиоцима пријава који испуне услове за одобрење кредита са субвенционисаном каматом и/или накнадом издати писану Сагласност о испуњености услова за отпочињање поступка тражења субвенционисаних кредита код пословне банке из тачке I. овог јавног позива, у складу са одредбама Програма подршке за спровођење пољопривредне политике и политике руралног развоја на територији општине Врбас за 2017. годину, а по редоследу пријема пријава.

Одлуку о додељивању средстава субвенционисања доноси председник општине на предлог Комисије.

Одлука о додели средстава објављује се на званичној интернет страници општине Врбас.
Приликом подошења кредитног захтева банци, подносилац захтева доставља Сагласност општине.
По доношењу одлуке о додели средстава Комисија ће контактирати само оне подносиоце пријава којима су средства одобрена.
Исплата средстава вршиће се на основу Уговора о пословној сарадњи на рачун банке из тачке I. овог јавног позива.
Текст јавног позива биће објављен на интернет страници општине www.vrbas.net и на огласној табли општине Врбас као и огласним таблама месних канцеларија: Змајево,Бачко Добро Поље,Куцура, Равно Село ,Савино Село.

Додатне информације могу се добити на телефон: 021/795-4014

Конкурсна документација се не враћа.

 

ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Mилан Глушац

Претрага

Општинска управа Врбас

Адреса: М. Тита 89, Врбас, 21460

Телефон: +381.21.7954.000

E-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

ПРЕДУЗЕЋА И УСТАНОВЕ

КЦ Врбас

Културни центар Врбас

Дом здравља

ДЗ "Вељко Влаховић"

ЈКП Стандард

Јавно комунално предузеће

ЦСР Врбас

Центар за социјални рад

ЈКП "Комуналац"

Јавно комунално предузеће

ЦФК Врбас

Центар за физичку културу

ТОО Врбас

Туристичка организација општине Врбас

Bиблиотека Vrbas

Јавна библиотека „Данило Киш"